SO? KISS ME!

hey.

so.. what have i been doing today?

jag åkte och shoppade med lite vänner. köpte en väska från warehouse + en tröja från gina. fan vad de ska koppa chanel då! men i like it, so i bought it. oturligtvis glömde jag min gamla väska hemma hos min vän nu, där jag hade plånbok, kamera å skit i så jag visar det sen med massa andra bilder.

so, all u'r getting for now is this!




FUUUUUUCK I MISS MY CAMERA.

känner mig handikappad.

åt nyss lite soppa. typ 95kcal.

idag har jag ätit.. hmm..
scrambled egg
fruktsallad
smoothie från naked juice bar
soppa

lägger man ihop ägg-grejen, fruktsalladen och smoothien så blir ju det typ en frukost. soppan var ngn slags mellis/lunch skit.

and soup it is for dinnahh!


BYEBYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0